Vertel wat het grootste voordeel is van wat je aanbiedt
Het belangrijkste doel van je headline is het communiceren van de oplossingen die je biedt. Je kop moet duidelijk het voordeel van het gebruik van je producten beschrijven.
ONZE DIENSTEN< PRODUCTEN< PAKKETTEN
Vertel hoe je de klant kan helpen
Hier geef je een opsomming van de producten of product collectie die je te bieden hebt.
- Tip -
Concentreer je op de resultaten en de impact die je dienst zal hebben op het leven van je prospect. In plaats van een opsomming te geven van elke afzonderlijke deliverable, kun je beter de 3-4 meest voorkomende oplossingen die je aanbiedt benadrukken (te veel opties kunnen verwarring scheppen in het hoofd van je klant).
Pakket 1
Geef een korte en overtuigende beschrijving die duidelijk uitlegt wat het belangrijkste voordeel of het gewenste doel is dat zal worden bereikt.
Pakket 2
Geef een korte en overtuigende beschrijving die duidelijk uitlegt wat het belangrijkste voordeel of het gewenste doel is dat zal worden bereikt.
Pakket 3
Geef een korte en overtuigende beschrijving die duidelijk uitlegt wat het belangrijkste voordeel of het gewenste doel is dat zal worden bereikt.
Programma #1
Geef een korte en overtuigende beschrijving die duidelijk uitlegt wat het belangrijkste voordeel of het gewenste doel is dat zal worden bereikt.
- ..
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
Programma #3
Geef een korte en overtuigende beschrijving die duidelijk uitlegt wat het belangrijkste voordeel of het gewenste doel is dat zal worden bereikt.
- ..
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
Programma #3
Geef een korte en overtuigende beschrijving die duidelijk uitlegt wat het belangrijkste voordeel of het gewenste doel is dat zal worden bereikt.
- ..
- ...
- ...
- ...
- ...
- ...
OVER ONS
Stel hier de betrokken persoon voor
Dit is specifiek voor merken die gebaseerd zijn op persoonlijkheid en waar er een “gezicht” achter het product of de dienst zit.
Het belangrijkste doel van de bio is om die persoon voor te stellen, zijn missie te delen en zoveel mogelijk geloofwaardigheid en autoriteit op te bouwen.
Houd dit stukje kort en krachtig.
Laat hieronder het woord aan je klanten
Deel wat specifiek sociaal bewijs van tevreden klanten over je product
- zoals getuigenissen, sociale opmerkingen, aantal eerdere klanten, enz.

“Dit product brengt efficiëntie naar een nieuw niveau van eenvoud. Ik heb nog nooit een product gevonden dat zo gebruiksvriendelijk is.”
Persoon Een

“De service is vriendelijk en de resultaten zijn altijd van de hoogste kwaliteit. Ik zal zeker een terugkerende klant zijn.”
Persoon Twee

“Ik heb prima andere producten geprobeerd, maar dit is zeker de beste. Het brengt alles wat ik doe naar een nieuw niveau van kwaliteit.”
Persoon Drie

“Dit is het beste bedrijf waar ik ooit mee heb gewerkt. Ik beveel het aan bij al mijn vrienden en collega's.”
Persoon Vier
Begin nu
Vertel in detail wat de beste volgende stap is. Geef duidelijk aan wat er gebeurd nadat men op de button heeft geklikt en hoe lang het gaat duren voordat ze reactie krijgen.